Известие

Collapse
No announcement yet.

Масло от Ebay

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Въпросната 147 я кара съпругата ми. Карането е нормално. Навъртяни са над 15к първата смяна беше с селния 20К от сайт промени си мотора, горене на 5-6к литър, след това кастрол същото. Смених ролки ремаци, гумички, гарнитури. Двг сух единствено има леко омасления между скоростната двг тоест ако се окаже семерингата, но няма теч по земяата. Надеждата за горенето на маслото че е менте. Незнам литър н 5000-6000 к много ли е или е нормално. Лошия вариант сегмент. Но се надявам да е от маслото. Казах ми за едно масло немско Мегуин. Незнам.... Благодаря предварително

    Comment


    • #17
      http://www.motorni-masla.net/index.p...057a350397f8d2
      Колега какъв е двигателя. Проблема не е в маслото, щом си сменил 2 вида различно масло.
      Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

      Comment


      • #18
        1.6 t.s.105 а според теб въпросното масло МЕГУН как е!Да ли е ок
        Last edited by styopata79; d.m.y г., 00:05.

        Comment


        • #19
          Ето малко да прочетете хоарта за какво говорят в другите форуми за маслата анализират параметри а не като глупостите в нашят много е хубаво нямам проблеми...... и така нататък

          http://nissanbg.com/forum/viewtopic....0392&start=345
          Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 13:14.
          Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
          0w40 Shell Helix Ultra

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
            Ето малко да прочетете хоарта за какво говорят в другите форуми за маслата анализират параметри а не като глупостите в нашят много е хубаво нямам проблеми...... и така нататък

            http://nissanbg.com/forum/viewtopic....0392&start=345
            Имаш много хубаво никче там ...!В тази тема за масла имаше въпрос за мнение за Селения 5W-40 и никой нищо не каза.Явно си знаят само за Шел....явно някакво представилтелче на тази марка.Как показва снимки от руския сай не е истина
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #21
              Юнака е много наясно поне показва нещо и обяснява не като при нас... логни се в форума им и постави въпроса ще ти отговори ама тука ние знаем само да се дразним и злобеем за това качих линка да видите как е в другите форуми.Темата е интересна разчети я цялата не се говори само за Shell има какво да научиш или на теб всичко ти е ясно
              Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 16:34.
              Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
              0w40 Shell Helix Ultra

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
                Юнака е много наясно поне показва нещо и обяснява не като при нас... логни се в форума им и постави въпроса ще ти отговори ама тука ние знаем само да се дразним и злобеем за това качих линка да видите как е в другите форуми.Темата е интересна разчети я цялата не се говори само за Shell има какво да научиш или на теб всичко ти е ясно
                Не мисля да слагам друго масло освен Селения
                Не ме интересува точка на възпламеняване или пък колко е вискозитета при 100 градуса или пък при -40 градуса
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Ей хора!не исках да пускам тази тема да се дразните.Всеки си решава какво да сипи.Просто исках да ли гори от кофти масло или ще е от сегмент.Знаете ли по професия сам шофьор карам камион.Маслото го гореше на 2к 4 литра наливен валволин.Шефа взема туби от 25 литра Granville.Минал сам над 3.5к почти не е мръднало голяма разлика

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    Имаш много хубаво никче там ...!В тази тема за масла имаше въпрос за мнение за Селения 5W-40 и никой нищо не каза.Явно си знаят само за Шел....явно някакво представилтелче на тази марка.Как показва снимки от руския сай не е истина
                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    Не мисля да слагам друго масло освен Селения
                    Не ме интересува точка на възпламеняване или пък колко е вискозитета при 100 градуса или пък при -40 градуса
                    Здравей колега! Случайно попаднах на форума на алфа и какво да видя, за мен говорите! Първо искам да ти кажа, че нямам нищо общо с Шел, нито съм дилър, представител и т.н., а ти и сам можеш да си отговориш на тоя върпос, като се замислиш според теб това, че съм предложил цена от 12 лв. на литър за масло струващо 26 лв. литър на търговски обект на Шел, какво печеля аз, ако съм дилър и т.н. Оставям отговора за теб! От това което пишеш оставам с впечатление, че нямаш представа за маслата, ако искаш да добиеш елементарна представа за тях прочети темата от субару форума на "Алекс" за да добиеш представа и тогава говори кое е хубаво и кое не... Алекс е положил доста труд и време за да сподели нещо интересно за един автомобилен форум. Правилно си забелязал, че не съм писал в ниссанксия форум за Селенията, сега ще ти направя един анализ на селенията с която ти караш.
                    Първо Селения не е петролна компания, блендер и т.н. Тя подобно на Кастрол си е марка за италианките, както до скоро беше Кастрол съюза с БМВ. Селения е част от Малайзийската петролна компания Петронас и ползва нейни бази за маслата, въпреки че има информация, че за произдоството в Европа ползва бази на Мобил и Тотал. Ето и физико-химичните характеристики на Selenia WR Diesel 5W-40:
                    Kinematic viscosity:
                    100°C cSt - 14.5
                    Flash Point - 230°C
                    Pour Point:g -36°C
                    Viscosity index - 175
                    ТBN= 11 mg. KOH/g
                    Това масло си е изцяло хидрокракинг група 3 - сиреч минерално масло. Тоест Вие карате със синтезирано минерално масло което ви се продава за пълна синтетика!
                    +страхотен ТБН;
                    +страхотен вискозитетен индекс за грейд 5W-40;
                    +много хубава пламна температура;
                    +- приемлива температура на течливост, покрива минималното изискване -36 за една синтетика група 3.
                    Относно препаратите които са използвани, има съдържание от 0,6 - 1,5% мг. на полимери под формата на калции, и същото количество на цинк. Тоест това масло ще бъде добро за почистване, и ще има основно смазване от базата която по-горе писах каква е. Така като гледам из нета върви цена от 18 кинта за литър, което си е множко за масло група 3. Като извод много прилично масло, което ще пази мотора за едни 7000 - 7500 хил. км. тия пробези с по 15 000 хиляди и нагоре могат да бъдат покрити само от висикотехнологично масло група 3+, 4-ри и 5 Мисля, че идеята на една такава тема е не всеки да хвали това с което кара, a напротив да се анализира, и да се види, че за малко пари може да се намери нещо качествено. Не виждам никакъв смисъл от това, че щом на капачката за маслото ми пише Селения или Кастрол значи те са номер 1 и само с това трябва да се кара (слогуване на марки....)
                    Last edited by wepkid; d.m.y г., 00:32.

                    Comment


                    • #25
                      Руски тест на масла, аз тая тема съм Ви я пуснал още
                      на 23.01.2013.
                      http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
                      Ама в тоя форум освен за Selenia не се чува за нищо друго.
                      Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от wepkid Покажи съобщение
                        Здравей колега! Случайно попаднах на форума на алфа и какво да видя, за мен говорите! Първо искам да ти кажа, че нямам нищо общо с Шел, нито съм дилър, представител и т.н., а ти и сам можеш да си отговориш на тоя върпос, като се замислиш според теб това, че съм предложил цена от 12 лв. на литър за масло струващо 26 лв. литър на търговски обект на Шел, какво печеля аз, ако съм дилър и т.н. Оставям отговора за теб! От това което пишеш оставам с впечатление, че нямаш представа за маслата, ако искаш да добиеш елементарна представа за тях прочети темата от субару форума на "Алекс" за да добиеш представа и тогава говори кое е хубаво и кое не... Алекс е положил доста труд и време за да сподели нещо интересно за един автомобилен форум. Правилно си забелязал, че не съм писал в ниссанксия форум за Селенията, сега ще ти направя един анализ на селенията с която ти караш.
                        Първо Селения не е петролна компания, блендер и т.н. Тя подобно на Кастрол си е марка за италианките, както до скоро беше Кастрол съюза с БМВ. Селения е част от Малайзийската петролна компания Петронас и ползва нейни бази за маслата, въпреки че има информация, че за произдоството в Европа ползва бази на Мобил и Тотал. Ето и физико-химичните характеристики на Selenia WR Diesel 5W-40:
                        Kinematic viscosity:
                        100°C cSt - 14.5
                        Flash Point - 230°C
                        Pour Point:g -36°C
                        Viscosity index - 175
                        ТBN= 11 mg. KOH/g
                        Това масло си е изцяло хидрокракинг група 3 - сиреч минерално масло. Тоест Вие карате със синтезирано минерално масло което ви се продава за пълна синтетика!
                        +страхотен ТБН;
                        +страхотен вискозитетен индекс за грейд 5W-40;
                        +много хубава пламна температура;
                        +- приемлива температура на течливост, покрива минималното изискване -36 за една синтетика група 3.
                        Относно препаратите които са използвани, има съдържание от 0,6 - 1,5% мг. на полимери под формата на калции, и същото количество на цинк. Тоест това масло ще бъде добро за почистване, и ще има основно смазване от базата която по-горе писах каква е. Така като гледам из нета върви цена от 18 кинта за литър, което си е множко за масло група 3. Като извод много прилично масло, което ще пази мотора за едни 7000 - 7500 хил. км. тия пробези с по 15 000 хиляди и нагоре могат да бъдат покрити само от висикотехнологично масло група 3+, 4-ри и 5 Мисля, че идеята на една такава тема е не всеки да хвали това с което кара, a напротив да се анализира, и да се види, че за малко пари може да се намери нещо качествено. Не виждам никакъв смисъл от това, че щом на капачката за маслото ми пише Селения или Кастрол значи те са номер 1 и само с това трябва да се кара (слогуване на марки....)
                        Аз затова след като прочетох цялата тема във Субару форума и деиното участие на Алекс които е вложил доста труд относно информация итн......,и след като съм ползвал почти всичко от масовката която се продава по нашия пазар реших да премина на Red Line,верно излиза доста скъпо но маслото си има класа.Със Селенията приключих още през 2008-ма година за което съм доста доволен.Eдинственно от масовите масла които се продават по пазара бих си сложил Yacco.
                        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                        Comment


                        • #27
                          Тази Selenia WR Diesel 5W-40 е доста корава, както го написах и по-горе, и всеки който харесва марката може спокойно да си я използва. За Yacco какво да кажа, при тях е същата работа пак група 3, нищо особено. Хубавото при тях е, че няма вероятност за ментаци. Yacco никаде неговорят за базите си, а не е тайна, че преди са били част от Тотал, така че може би ползват и техни бази. Тук е мястото да отбележа, че няма за какво да вярвате, че някой е направил супер масло и т.н. Има около 15 основни петролни компании, и всички приозводители на смазочни материали и лубриканти ползват техни бази, като всеки си иска определени пакети от добавки и параметри. Всичко останало е маркетинг, голяма реклама, добър дизайн на тубите и лесно запомнящите се имена....

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от wepkid Покажи съобщение
                            Здравей колега! Случайно попаднах на форума на алфа и какво да видя, за мен говорите! Първо искам да ти кажа, че нямам нищо общо с Шел, нито съм дилър, представител и т.н., а ти и сам можеш да си отговориш на тоя върпос, като се замислиш според теб това, че съм предложил цена от 12 лв. на литър за масло струващо 26 лв. литър на търговски обект на Шел, какво печеля аз, ако съм дилър и т.н. Оставям отговора за теб! От това което пишеш оставам с впечатление, че нямаш представа за маслата, ако искаш да добиеш елементарна представа за тях прочети темата от субару форума на "Алекс" за да добиеш представа и тогава говори кое е хубаво и кое не... Алекс е положил доста труд и време за да сподели нещо интересно за един автомобилен форум. Правилно си забелязал, че не съм писал в ниссанксия форум за Селенията, сега ще ти направя един анализ на селенията с която ти караш.
                            Първо Селения не е петролна компания, блендер и т.н. Тя подобно на Кастрол си е марка за италианките, както до скоро беше Кастрол съюза с БМВ. Селения е част от Малайзийската петролна компания Петронас и ползва нейни бази за маслата, въпреки че има информация, че за произдоството в Европа ползва бази на Мобил и Тотал. Ето и физико-химичните характеристики на Selenia WR Diesel 5W-40:
                            Kinematic viscosity:
                            100°C cSt - 14.5
                            Flash Point - 230°C
                            Pour Point:g -36°C
                            Viscosity index - 175
                            ТBN= 11 mg. KOH/g
                            Това масло си е изцяло хидрокракинг група 3 - сиреч минерално масло. Тоест Вие карате със синтезирано минерално масло което ви се продава за пълна синтетика!
                            +страхотен ТБН;
                            +страхотен вискозитетен индекс за грейд 5W-40;
                            +много хубава пламна температура;
                            +- приемлива температура на течливост, покрива минималното изискване -36 за една синтетика група 3.
                            Относно препаратите които са използвани, има съдържание от 0,6 - 1,5% мг. на полимери под формата на калции, и същото количество на цинк. Тоест това масло ще бъде добро за почистване, и ще има основно смазване от базата която по-горе писах каква е. Така като гледам из нета върви цена от 18 кинта за литър, което си е множко за масло група 3. Като извод много прилично масло, което ще пази мотора за едни 7000 - 7500 хил. км. тия пробези с по 15 000 хиляди и нагоре могат да бъдат покрити само от висикотехнологично масло група 3+, 4-ри и 5 Мисля, че идеята на една такава тема е не всеки да хвали това с което кара, a напротив да се анализира, и да се види, че за малко пари може да се намери нещо качествено. Не виждам никакъв смисъл от това, че щом на капачката за маслото ми пише Селения или Кастрол значи те са номер 1 и само с това трябва да се кара (слогуване на марки....)
                            Никъде не съм хвалил или оплювал някое масло !На мен си ми харесва Selenia WR Diesel 5W-40 и не мисля да се занимавам с експерименти с други масла.Относно смяната ще ти кажа,че това масло на дизела се сменя на 7000-8000 km.Може да има масло да се сменява и на 50000 км но мен това не ме вълнува.За мен не е проблем да давам на всеки 7000 км по 50-60 € за 4 литра масло
                            П.П
                            С тези масла май е същото като в един друг форум за просвирване на колони кабели и избиране на посоката им
                            И там се публикуват каталожни данни на разни марки кабели с цени хиляди евро и кой бил бил по добър !
                            Всеки си избира сам как да е_е жена си !
                            Ето ти цена на 5 литра масло и всички филтри на UFI 85 €-ден и половина работа !
                            http://www.ebay.it/itm/KIT-TAGLIANDO...item3aa4ed69c9
                            Last edited by eproHD; d.m.y г., 18:14.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              В руския тест Red Line дава много чернилка...тия естери много се изпичат, все едно гледам малко прасенце...
                              Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                              Comment


                              • #30
                                Аз лично не бих се доверил на масла от ибей, понеже и на запад е пълно със зган която продава боклуци с бог знае какъв произход.Аз лично съм си сипвал в алфата масла на шел закупени от бг бензиностанции и колата се държи по същия начин като и сипа шел от Германия.Тоест много много добре.Значи нашенското не е ментак.За това кат сам в бг с каквато и кола да съм си сипвам само шел закупено от бензиностанция.Шел в момента надминава по качество Мотул и Кастрол.
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X